lördag, april 21

Min syn på saken

Speciellt när jag ska ta foto så märks det att mitt perspektiv på saker och ting är lite annorlunda än alla andras... det är på en något lägre nivå... dock aldrig så lågt som buskis.

Lite glada vänner från Barnevalen, Marcus och Mattias... men är inte Mattias med i Jesperspexet och Aderton också frågar ni... Jovisst är han det!

Calle Calle Calle... mannen som gjort "Gratis e gott" till en princip. Hade aldrig hört Hojfen innan men var glad för att han fått biljetter via Nöjesguiden som han lusläser på events i Malmö. Calle är även gammal kompis från Maskin och TM, så det så!

Tobbe... det var inte igår jag träffade honom. Han hade hängt med Calle, "för han hade biljetter som han vunnit på Nöjesguiden, jag har ingen aning om vad det här är men det är ganska kul". Tobbe är också gammal kursare från Maskin och TM. Dessutom killen som tog över sexmästeriet efter mig.

Gött att springa på den gamla världen när det är de bra människorna man springer in i!

Inga kommentarer: