måndag, april 2

Service tack!

Ringde till Bauhaus innan jag åkte dit för att kolla så att de verkligen kunde hjälpa mig. Har åkt buss dit, som tar nästan en timme, tidigare bara för att få vända hem igen tomhänt och purken. Men nu pratade jag med en jättebra person som frågade hur allting såg ut, bad mig skruva ner fästet till duschdörren och ta med det så vi kunde kolla vad det var för nåt. Den förra lägenhetsägaren har satt in världens skräp förmodligen så de vågar inte sätta ut nåt märke. Men väl ute på Bauhaus så hittar jag inte personen jag pratat med i telefon utan bara en toksnorkig typ som inte aaaaaaaaaalls kan hjälpa mig om han inte vet märket. Skickar mig istället till ett ställe ute på Bulltofta industriområde som har en massa kullager. Jaja, får väl åka dit då istället tänkte jag. Men vid Min Bil ligger det inte alls nåt ställe som har kullager, bara IT-företag och företaget som gör Vestas medaljer. Mög!

Ännu mera mög på att den förra lägenhetsägaren har bytt alla telefonnummer utan hänvisning så jag kan inte få reda på var han har köpt duschskrället.

Inga kommentarer: