tisdag, april 10

Kanske på banan igen...

Man ska se dum ut på körkortet... det finns en mening med det, ingen ser ut som vanligt när man blir kollad av polisen heller.

Ska man ta körkortsfoto ska man bara bege sig rakt över gatan... man behöver inte gå över ån för att hämta vatten. Slussen rockar!

Till slut fungerade den där sidan på VV så jag har beställt en ny blankett, får se om den hann med dagens post eller om jag får vänta till tisdag med att skicka in den.

Har lämnat in mina skor hos skomakaren i alla fall. Han lovade mig att de skulle vara klara på torsdag förmiddag. Han tyckte mina skor var fina... ja vad tror du!? ;)

2 kommentarer:

Karl-Anders Johansson sa...

Ok. Var det stället med texten "VI HAR DEN SENASTE TEKNIKEN - DU SER BILDEN DIREKT PÅ EN TV" i skyltfönstret? :)

Emma sa...

Nej, antingen så har de tagit ner skylten eller så var jag på ett annat ställe. Har aldrig lagt märke till den här fotografen innan, har för mig att det låg en skräpbutik där förut med fåniga fula accessoarer som ingen vill ha.