onsdag, april 18

Bra idag, bra imorgon

De flesta har säkert redan hittat till Finetune, om inte annat så via Hampus blog. Men han har ju inte samma musiksmak som jag ;)

Satt igår och letade lite låtar och hittade såna där låtar som jag kan lyssna på alltid (eller inte riktigt)... musik som jag kommer tillbaka till, ibland efter att inte ha lyssnat på den på flera år.

Nä, alla låtarna är inte skitbra... många minnen, till exempel hade inte Travis- Why does it always rain on me? fått vara med om det inte varit för att Ted stått och vrålat den i min lägenhet i Lund vid ett speciellt tillfälle. Hade det inte varit för mina syskon skulle inte en enda låt med Simple Minds få vara med heller.

Låtlistan finns i högerkanten... tempot är hyfsat lugnt, man kan ha den i bakgrunden utan att få epilepsianfall. :)

Enjoy!

Inga kommentarer: