fredag, april 6

Pink Thursday in green

Min nu tvååriga tradition... middag på Skärtorsdagen. Fantastiskt rolig middag... vilka rara kompisar jag har :).

Glad påsk på er alla!!! Var glada att ni slipper se de dåliga humorn på baksidan på tablettasken... men godisarna var ganska goda ändå.

Kalle lyckades fixa hårda potatisar... han hade ett ansvarsområde. Men han köpte faktiskt allt vin också... det ska han ha cred för.

Gissa vilken låt? Kan det vara den där med R Kelly om att han är störst i världen!? ;)

Alla killar vill leka DJs... ska inte ha datorn stående där sen nä!

Om jag står på en stol är jag liiiiiiiiiiiiiiiiite längre än Mata Mats.

Man måste äta våfflor innan man går och lägger sig... så är det.

Disken tar man dagen efter... eller snarare, Kalle tar disken dagen efter... TACK! Jag softade runt lite... torkade golven faktiskt.

Maltesers överallt, vet inte vem det var som började... jag eller Johannes. Jag har ett tydligt minne av att jag plockade upp den här från golvet men imorse låg den kvar på samma ställe, fast krossad... så jag antar att jag trampade på den istället för att slänga den.

Inga kommentarer: