tisdag, april 10

Helvetes jävla pennhelvete!

Jo, jag får visst lov att svära just nu!!!

Är naturligtvis sen med att skicka in papperna om nytt körkort till Vägverket, körkortet går ut om en månad. Skulle fixa allt idag, var på väg att ta foto nu. Tänkte att jag kunde fylla i hela blanketten innan och skicka allt med en gång när jag var ute. Testar att skriva namnteckningen några gånger på ett annat papper, skriver sen på blanketten varpå pennan brakar ihop och jag drar ett låååååååååångt streck utanför rutan. Utanför rutan där man inte får lov att skriva utan ombeds beställa en ny blankett.

Sidan där man beställer blanketter på VVs hemsida är just nu ur funktion och de vill att jag ska försöka igen senare. Per telefon kan jag inte beställa för det är så många som ringer just nu att alla köplatser är upptagna. MEN!

Nu kommer jag inte att kunna skicka in det där förrän om ytterligare en vecka och jag kommer garanterat inte att ha en giltig legitimation när jag ska hämta ut det nya körkortet, då måste nån följa med mig och identifiera mig, are we having fun yet!?

Inga kommentarer: