söndag, april 22

En väldigt trevlig brunch

Sofia har varit nere i Lund i helgen och idag hade vi bokat in en fika. Gårdagens festande gjorde det lite jobbigt för henne att hinna med allting på utsatt tid så det blev till slut brunch på Studentska gården tillsammans med fyra av hennes forna korridorsvänner. Men det var supertrevligt, jätterara tjejer och vi hade en väldigt bra diskussion... vad den handlade om lämnar jag utanför blogvärlden, men vi blev nog alla lite klokare :).

Därefter tog jag och Sofia en promenad i stadsparken och försökte komma ikapp varandras liv. Men det är för mycket som har hänt och det är för mycket som ska komma ut, vändas och vridas rätt på, för att vi ska hinna med det på så kort tid. Tänk att jag inte träffat henne sen början av november, känns som en hel evighet och mailen och telefonsamtalen har varit alltför få och korta sedan dess. Jag hoppas så att jag hinner träffa henne när hon är nere igen nästa helg, för det finns saker som jag inte hann säga, som hon måste få veta... sen tror jag inte att vi kramades tillräckligt mycket.

Annars så får jag väl åka upp till Oslo och hälsa på snart. :)

Inga kommentarer: