lördag, april 21

Saft saft hallonsaft...

Var hos Karolin och Martin för att fira Karolins 30 år och en månadsdag. Bilkörande gjorde att jag joinade barnen istället, saft och kakor i mängder... det fanns ganska många kids på golvet att umgås med.

William, Molly och Anna-Lisa i helbild... mammorna Anna, Linn och Åsa vars ben syns... ständigt vakande :)

Karolins malätna hund var dagens största tilldragelse... jag vet inte, jag tycker inte att det där gungande huvudet är så fascinerande... men barnen gillade den, trots att all päls är borta. Just nu kan Molly inte välja om hon ska titta på mig eller hunden (eller sätta igång radion).

Magen får fortfarande inte vara med, men blivande mammor och nyblivna 30-åringar vill numera vara med på bild.

Som sagt, magen får inte vara med. Jag tror att småkillar vid namn Isac är min grej... här har vi en raring till. Efter att ha kräkts lite på Karolin, hon måste ju vänja sig, så stod han väldigt fint hos mig en halvtimme och studerade omvärlden med stora ögon. Jag undrar om hans fina byxor finns i vuxenstorlek... jag är avundsjuk.

William, bakom stolen, var mest överallt... men han har slutat smaka citron och senap med ögonen. Tage som sitter i stolen blev plötsligt blyg. Men innan dess viskade han lite med pappa innan han vågade fråga mig om jag ville följa med ut och se när han satt i solstolen på balkongen. Ett ytterst dåligt raggningstrick men jag smälte ändå.

Det fanns vuxna människor på kalaset också, men de var så tråkiga att leka med! :P

Inga kommentarer: