torsdag, april 26

Äh, jag är inte en dag över 19!

Tjohoooo! Äntligen syns jag på lite vimmelbilder i Malmös nattliv!!! Annika du är förstås med du också...

Kvällen vi alla minns... dansa dansa dansa på Étage av alla ställen. Har inga sugrör i näsan i alla fall och det tycker jag känns positivt. Lämna the fancy schmancy till de privata bilderna ;)

Annika och jag tyckte mest att killen som tvunget skulle fotografera oss var dum i huvudet som skulle ha namn och mail och ålder. Yeah right att du är från Aftonbladet!! Så vi skrev bara namn. Jag tycker det är fint av honom att han la på 6 år på mig... det måste innebära att jag kan gå på systemet utan leg nu då. :P

Tack Martin (din lilla skrytmåns bara för att du syns i schystare sammanhang) för att du håller reda på vad Emmser gör!

1 kommentar:

Anonym sa...

Oh, så tjuuuuusigt ;-)