torsdag, april 12

Skills som inte ger några pengar

Igår efter träningen la jag mig i solariet för att få bort såna där fula torrhetsprickar i ansiktet. Normalt tickar solariet alltid upp till 18 minuter, 15 minuter soltid och 3 minuter att rengöra före och efter.

Men igår stod solariet på 00.00 från start vilket gjorde mig lite nervös. Timern kanske är sönder? Drog mig till minnes incidenten på högevallsbadet för 10 år sen då jag somnade i ett solarium som inte stängde av sig. En 30 kronors resa till Gran Canaria... såg inte klok ut när jag kom ut efter jag vet inte hur lång tid. Ville i alla fall inte vara med om det igen utan började räkna minuter för mig själv när jag satte igång solariet. När jag var på 14 minuter och 40 sekunder stängde solariet av.

Hur bra är inte jag!? På 15 minuter räknade jag 20 sekunder fel!! Jag känner mig lite mallig i alla fall. Men sen är jag smärtsamt medveten om att det här är inget jag kan tjäna pengar på. Typiskt mig... full av onödiga skills... möjligen gör de vardagen lite mer förunderlig och småtrevlig. That'll do for now. :)

Inga kommentarer: