lördag, april 7

Kalle's side of the story

"Kalle, du har jämt en massa fåniga bilder på mig... jag har alltid snälla bilder"... jo, men sen är det ju så att objektet för alla dumheter kan inte ta bilder på sig själv hela tiden.

Första ronden i kast med liten Malteser är över och det gäller att leta rätt på alla på golvet.

Man kan tro att jag och Annika brottas... men vi tycker egentligen bara om varandra.

Verkar som att jag tycker om alla... eller tycker alla om mig? Meningen var att jag skulle göra en superman men Johannes har aldrig varit på core och förväxlar det hela med en kram... det är ok, jag gillar att kramas också.

Efter andra ronden av kast med liten Malteser...

2 kommentarer:

Karl-Anders Johansson sa...

...och sen är jag alldeles för snäll för att lägga upp bilderna själv. ;)

Emma sa...

Mmmm, även jag sorterade lite bland bilderna. :)

Mamma har idag avslöjat att hon läser din blog så du kan få fortsätta vara snäll... även fall mamma för länge sedan tappade hoppet om sin dotter! :P