torsdag, april 12

Sommarväder i Malmö

Fantastisk dag idag! Solsken solsken solsken och värme!!! Vilken tur att jag drar iväg över helgen då :P.

Men det kommer bli bra, våren har nått Sundsvall också enligt föräldrarna... en aning kallare bara men ingen vinterjacka behövs. Skönt!

Nu har jag varit och hämtat mina skor, det kostade nästan lika mycket som ett par nya skor att få en slitsula på dem. Crockett & Jones är kanske inte stans billigaste skomakare, men den snabbaste.

Lyckan är även total över att Vägverket fick iväg den nya blanketten snabbt så jag har kunnat fylla i den idag! Fick en fenomenal penna av Kalle igår... en bläckpenna med sudd! Fåfänga satte krokben för mig från början idag så jag har faktiskt suddat... det är ju fan att man inte ska kunna skriva sitt namn ordentligt! Mamma, pappa... er teori om att korta namn är lättare stämmer inte alltid. Är det för att jag är tjej och lite bättre som jag fick ett namn med fyra bokstäver istället för tre som bröderna? Jag menar... hade jag varit kille hade jag också bara haft tre bokstäver i namnet. Har jag kommit er på spåren tro!? ;)

Inga kommentarer: