fredag, augusti 11

Sommarförkylning

Jag misstänker att jag i nåt läge har råkat lämna min frys en aning öppen för igår när jag skulle packa in alla kanelbullarna så gick lådorna knappt att öppna. De satt fast i all is. Tänkte inte att jag skulle avfrosta den vid den tiden, 23, så istället gav jag bort större delen av bullarna till vänner, familj och grannar. Funkis.

Idag är det jättekallt i min lägenhet, kanske också frysens fel. Går omkring och huttrar, snörvlar och hostar. Var uppe tidigt som attans för att springa och komma igång med dagen. Gick inte så bra, kroppen sa stopp. Sommarförkylning oooo ja. Nu ska jag sätta mig med tidningen, en stor kopp te och en filt. Måste se vad som hänt i världen. Inte för att tidningen har senaste updaten om galna terrorister. Sen ska jag bädda ner mig igen.

Inga kommentarer: