söndag, augusti 13

Ni bara måste lyssna på detta!


Idag är en ofantligt bra musikdag i mitt liv! Jag har pluggat klart känner jag, finns inte så mycket mer att läsa så jag ägnar mig åt att hitta musik som gör mig glad eller på precis det humör jag vill bli på då jag lyssnar. Utgick ifrån gårdagens artist, Natalie Walker och hittade en massa roligt. Daughter Darling, Julia Othmer (man ler när man går hem ensam en regnig afton), Charlotte Martin (Tori Amos wannabe), Hungry Lucy (oj, bra!), Mieka Pauly (växer) och Emiliana Torrini (lite mesig kanske...). Orkar inte länka... men man hittar alla på My Space och de flesta har låtar som man kan ladda ner. Bilden är på Julia Othmer, gillar hennes röst... men jag undrar om det sitter ett fint litet Parental Advisory - Explicit Lyrics klistermärke på albumet??

Inga kommentarer: