onsdag, augusti 30

Mr Romance 2005

Hahaha! Reklampaus i Mord i sinnet fick mig att byta kanal till 5an. De visade det fantastiska programmet Mr Romance 2005. Uttalanden som "Aaaah, the American flag! That's a nice gesture. I'll applaud that" när grabbarna tog av sig kjolarna (som de tidigare dansat i) och därmed visade sina amerikanska boxershorts, samt "That's a very touching poem. I liked it" när en kille läser det värsta dravlet någonsin, ger ändå programmet en viss amerikansk tyngd :)

Randy the Firefighter vann prischecken och får pryda omslaget till Harlequins böcker. Det grabbar! Det kallar jag eftersträvansvärt! ;)

2 kommentarer:

Elias sa...

Jag har länge sökt bli den nye Fabio, men jag antar att jag glömde boxershortsen :(

Emma sa...

Det blir inget Harlequin-omslag för dig!!!