torsdag, augusti 10

Det nya och spännande

Insåg att det förmodligen inte existerar något kvitto i det Engwallska föräldraresidenset heller så jag körde iväg till den spännande butiken Clas Ohlson. Jag tycker verkligen illa om den typen av ställen! Bara silikongrå kablar så långt ögat kan nå, inget som retar ens sinnen eller väcker ett extremt habegär. Kanske bra för en shopoholic som jag, men ändå...

Hittade en ny ringklocka. Inte lika dyr denna gången vilket innebär att det bara finns 3 olika melodier att välja mellan. Den första Ding Dong, den andra Ding... den tredje går inte att beskriva men om Ivanhoe inte kommer ridandes in i min lägenhet i full mundering för att rädda sin älskade Rebecca från att brännas på bål så vet jag inte. Ja, jag vet att han gifte sig med fair lady Rowena senare. Men hon e en mes och borde inte bli gift. Melodin är i alla fall väldigt komisk på ett ridderligt vis, så nu vill jag ha många besökare så att jag kan få skratta lite. Det känns så fånigt att behöva gå och trycka på ringklockan själv.

Inga kommentarer: