torsdag, augusti 17

Familjen Jensen och en nyckelpiga

Lina försökte sig på en Loranga-Gudrun men lyckas inte riktigt. Har inte den där supervassa attityden som krävs (eller jo) :). Men visst... mina Chanel är skitsnygga så jag förstår att hon ville testa dem ;)

Pappa Magnus fick sluta tidigt från jobbet idag och kom och hälsade på. En mätt Truls beslutar sig för att sova lite igen. Lina verkar nu glad för att han beslutade sig för att komma en månad tidigt. Hon hann inte förbereda något eller köpa de där tuffa kamo-prylarna hon hade tänkt. "Nä, det hade inte funkat för han e verkligen ingen kamo-kille, han e ljusblå!"


Serveringen på Smaklöken var otroligt långsam idag. En stackars kille som jobbade ensam och dessutom ovan. Men han gjorde en smaskig latte till mig. Synd bara att den här lilla krabaten beslutade sig för att drunkna i mitt glas utan att jag märkte det så jag fick honom i munnen. Ääääärk! Fast jag undrar hur det hade varit om han levde... jag har fått för mig att det där gula kletet som de kan avge är beskt... av erfarenhet? I don't know.

Inga kommentarer: