tisdag, maj 15

Lagom mycket gamnacke

Igår satt jag och skrev halva kvällen med några pauser lite här och där. Vid 22.30 beslutade jag mig för att ta just en sådan paus och vänta på att "Hela Sverige dansar och ler" skulle börja kl 22.55. Sen minns jag inte mer... för jag vaknade i soffan kl 5 imorse. Jag var nog lite trött.

Men det är helt klart fånigt att förpassa sig själv till soffan. Jag hade inte bråkat med någon för att förtjäna sängplats där.

Kroppen har ändå känts ok hela dagen... fram till boxpasset på kvällen. Då tog det emot minsann och var lite stelt i nacken. Passet i övrigt var nog ganska normalt men jag är tokslut nu och sitter och skakar i soffan av matthet. Ska nog krypa över till sängen strax så att jag inte gör om gårdagens misstag och tror att jag ska kunna kolla på tv. :)

Inga kommentarer: