onsdag, maj 2

Kalles Ven i miniatyr

Bara för att det inte är smidigt att föra över bilder från Picasa till iPhoto så blev bilderna små. Jaja... får väl ändra det nån gång. En bild blev större, jag vet varför... vet du?

På båten till Ven... vi lekte inte Titanic, det kändes inte så mäktigt på nåt vis.

Mikkel Michelin fick följa med... varför tycker jag att det är skönast att stå med fötterna så? Jag går inte med foten inåt :)

Det finns fler som vill veta vad som händer en bit högre upp. Lite udda att hon väljer att studera utsikten hos mig, det blir inte så högt upp som det skulle kunna vara.

Efter lite trassel med cykelkorgar som satt på pakethållaren fick jag en cykel med barnsadel som därmed hade korgen på styret. Där trivdes Mikkel ganska bra. Lite skakig i början bara, men sen gillade hon alla nedförsbackar också.

Årets första våffla på ett café typ 30 sekunders cykeltur från uthyrningsplatsen. Det blev dagens första stopp.

Here we go! I lite större format!

Det är jättekul att titta på när jag bloggar. Vi landade på fotbollsplanen utanför Uraniborg och åt lite frukt, choklad och torrfoder.

Yay! Rulla sig i gräset är det bästa som finns! Man luktar så gott sen!!!

Träd som är ympade kan se lite lustiga men samtidigt väldigt fina ut när de blommar i olika färger.

Fy fy.... man ska inte cykla i bredd! Det kan komma bilar.

Studerar utsikten där alla andra ville ta ett panoramafoto men misslyckades totalt, eller jag i alla fall! :)

Faktum är att jag inte kan avgöra om detta är en uppförs eller nedförsbacke... men det bör vara nedför eftersom vi sitter kvar på cykeln. Jaja...

På väg tillbaka till båten

Solen sken bakom lite moln hela dagen. Men det var superskönt!

Vi har en krabat med oss som var väldigt trött i alla fall. Hon somnade i Annikas famn senare under Studentsångarna i Lund.

Inga kommentarer: