tisdag, maj 22

Skriva, sola eller rensa?



Lina gjorde mig ännu blondare tidigare idag och jag sitter därför i Svalöv. Befinner mig just nu i uterummet med datorn, drog internetkabeln genom fönstret för nån i huset har beslutat om kryptering min dator inte klarar av (det är datorn som e kass snarare). Utanför finns solen... den hade varit bra att sitta i så att jag kanske fick lite färg till på fredag. Klänningen jag ska ha på festen har alldeles lagom mycket tyg men till en grisrosa Emma har den fånigt lite tyg. Utanför skymtar även trädgårdens ekokulle... även om allt sägs få växa fritt där så är mamma inte helt överens med det och skulle nog bli lite glad på mig om jag hittade en hacka och använde den. Men pappa har lagt ut nåt jäkla skit på gräsmattan så jag vet inte om jag kan ta mig dit ;). Blir nog så att jag får sitta här och skriva lite på en opponering och njuta av mitt halvljumma vatten.

Inga kommentarer: