torsdag, maj 17

Nu har jag inga fler Maltesers i alla fall!

Idag hade jag brunch hemma hos mig... förutom att jag faktiskt glömde ställa fram osten och inte heller åt nån pannkaka med Nutella (fick käka det separat sen) så var det nog inga missöden alls.

Annikas och Henriks lilla sheltie Pixie var det mjukaste och gosigaste jag varit med om på länge. Väldigt söt och oerhört nyfiken. Dammsugade hela min lägenhet på saker och lyckades hitta två maltesers som gömt sig bakom gardinen och hyllan sen det här tillfället. Jag ska aldrig mer kalla mig pedant... har sagt väldigt länge att storstädningen av lägenheten kommer när uppsatsen är klar och jag har tid... uppsatsen skulle varit klar ganska länge nu, ergo...

Sen tennisbollen förlorat sin charm och tuggpinnen inte var så smaskig längre så var det ok att ligga still under bordet och lukta lite på taskiga fötter.

Inga kommentarer: