onsdag, maj 30

Datum - me likes!


Har gått i snart en vecka och väntat på datum för slutseminariet där min älsking Uppsatsen ska grillas. Allt ska lämnas in en vecka innan seminariet men fram till dess är det ok att göra ändringar, så det har jag gjort och samtidigt hoppats att det inte "blir imorgon" som skiten ska in. Nä, det blev inte imorgon.... det blev nästa torsdag som den ska in och seminariet därmed den 15 juni.

Hinner med en fotbollsmatch mot Danmark och en Tori Amos konsert innan dess.


Men datum... vad skönt det är med datum! Gjorde ett fånigt personlighetstest häromdagen (nä inte det som baserade sig på min godissmak och där jag var en snigel om jag vore ett djur) och blev då en Utåtriktad Planerande Abstrakt Känslostyrd person... men i den planerande delen ingick en ständig koll på kalendern. Nu är det inte riktigt så, för jag har ingen kalender, den sitter i huvudet... men jag försöker ha koll ändå. Makt i min egen lilla värld! ;)


De senaste veckorna har det även börjat krypa på mig att jag inte har fler planer för vad jag ska göra "efter det här". Det brukar jag ju ha! Känns jättekonstigt och funderar jag mer på det kommer jag förmodligen få panik. Men fundera över det måste jag ju faktiskt, fundera i sig är ju inget jag ens tycker illa om... några datum att hänga upp saker på hade inte skadat dock...


Jaja, ser ni nån liten sak klättra på väggarna med livsångesten utanpå skinnet så är det inte helt otänkbart att det är jag. Ni kan ju kalla ner mig när det är lunch kanske.

Inga kommentarer: