torsdag, maj 31

Lite vin är bra mot huvudvärk!

Jag var sådär ruskigt sugen på rödvin igår så jag skickade meddelande till Robin och frågade om han hade lust att sätta sig på Grand en kväll. Han svarade genast: Javisst! Imorgon?

Det röda vinet byttes ikväll till största delen ut mot vitt. Men det var smaskigt. Fick i mig en attans smarrig sparrissoppa med konstig lök också (konstig för att det var hyvlad sparris)

På väg hem från jobbet skickade Annika meddelande om vi skulle ta en fika på nån uteservering när hon kom in till Malmö. Men hon fick fortsätta på tåget ända till Lund istället. Sen... uteservering!? Nä minsann... på Grand sitter man inne! Dessutom så är inte jag medveten om att det har varit fint väder idag... jag har inte varit ute på så många dagar så jag har glömt bort sånt.

Inga kommentarer: