torsdag, maj 10

Rabarber... smarr!

Den som känner mig vet att jag kan stå i timmar (överdrivet) och lukta på olika tvålar, duschcremer och sköljmedel i butiken. Jag kan bli helt besatt av att hitta den jag tycker luktar godast och det är absolut inte säkert att det är samma som förra gången jag handlade.

Just nu är jag inne på rabarber. Kan tänka mig att diska en extra gång bara för att efteråt få tvätta händerna i min Bliw Nyponros & Rabarber... den står på köksbänken och lockar mig med sin fina färg och ljuvliga doft.

Dessutom har jag rabarbersaft hemma... det gör mig glad.

Ljuvligt... det ska nog bli mitt nya bästa ord, det är positivt laddat på alla vis :)

Dessutom är det dags för en ny musiklista för maj. Den kommer... dagens låt är Doris - Did you give the world some love today, baby.

Inga kommentarer: