torsdag, februari 8

You either want to be with me, or be me!

Av någon anledning så lyssnar jag just nu en massa på Nelly Furtado, speciellt Maneater. Det är dumt, för den låten är dålig. Men det är typiskt en sån låt som de spelar på träningspass, säg funk där det är mest tjejer, och instruktören vill mana fram nån slags överfeministisk "vi ska ta över världen" inställning. Kom igen tjejer: SHE'S A MANEATER.... Det blir bara dåligt... varför?... jo för det är en dålig låt! Igår tvingades jag dock lyssna på en instruktör som spelade nån trist låt med Cher... det var snudd på värre. Efter det fick jag dock slå och sparka utav bara h*lvete, där gick alla snurrar till Cher ur kroppen.

Idag är jag oväntat frisk. Men det är bara bra. Det är en lite knasig dag dock.

Förresten... om man köper blommor så får man flugor med dem på köpet. Har man sen en massa frukt hemma så stannar flugorna kvar. Men blommorna dör om man inte vattnar dem.

Jag glömde vattna
Jag var hungrig
Mina bästa vänner är nu flugorna Urban och Klas

Inga kommentarer: