tisdag, februari 27

Vad är tricket?!

Om man är ute och går med två ytterligt ouppfostrade hundar... har man kopplena i samma hand eller ett i varje? Hur jag än gjorde så slutade det bara med att jag var helt intrasslad och hade två hundar som otåligt stod och väntade på att jag skulle bli klar så vi kunde fortsätta promenaden.

Dödspolare... det sägs att de ska vara det, men i mina ögon verkade de aldrig vilja dra åt samma håll.

Tenso låter mest som en blandning mellan en nöjd gris och Chewbacca... men han e ganska söt.

Scenario: Tenso hittar en pinne, Mikkel blir avundsjuk och snor pinnen, Tenso hittar en ny pinne, Mikkel blir återigen avundsjuk och släpper sin stulna pinne för att sno den nya.

Om jag nån gång skaffar hund så kommer den förmodligen vara mer i Mikkels storlek än i Tensos. Det blir så mycket av allt, med betoning på allt. Nä lilla Michelin är my kind of girl.

Inga kommentarer: