söndag, februari 18

En fredag och en lördag

Först vill jag skicka en hälsning till Echinagard... jag tror inte att jag hade klarat vara så... alive... hela helgen utan dig. Tack tack för att du hängde med hela tiden.

Såg spexet i fredags, men i pausen hittade vi det viktigaste och mest underhållande, frozen margaritas :)

Bussen gick inte riktigt när det var planerat så det blev en drink proppad med C-vitamin på Carlssons Trädgård. Den var väldigt god. Den hade snigelslem på sig precis som drinkarna på Karib Créol... undrar om det är det nya i drinkvärlden.

Jag har även kommit på var på nagellacksflaskan man ska kolla vilken färg det är... hahaha! Som jag skulle hängt på Smålands då!!!

Igår var det club Rumble på Inkonst. Lämpligen packar man då in sig hos Tommy som bor om hörnet. Sen kan man packa ihop sig lite mer och trängas i köket. Det roliga händer alltid i köket.

Tommy spelar R Kelly och det är allsång med mest Johannes, han hade den mesta och bästa Kelly-känslan. Jag vet inte, jag lyckas aldrig riktigt jobba upp den :)

Det var jättefullt på Inkonst... så skulle vi gå till Brogatan istället men det verkade så väldigt långt och på något vis låg Stippes rakt framför oss plötsligt. Hamburgare och Jaffa vid kl 2 är faktiskt jättebra! Mats försöker få kontakt med Peter som var den enda som lyckats komma in på Inkonst, VIP-kille... eller var det förresten Peter som ringde och kollade var vi höll hus? Det är svårt att prata med en person i en hyfsat tyst lokal och en person på ett dansgolv. :)

Peter "Den rätte Ottosson" Ottosson hamnade på Stippes han också till slut. För kvällen iförd en mössa han påstod sig ha hittat på Inkonst. Jag undrar om han vill ha den mössan idag? ;)

Inga kommentarer: