söndag, februari 25

Vi dansade ju faktiskt!!!

Jag har städat! Det finns inte en tomflaska eller limeklyfta kvar i Emmas lägenhet längre. Känner mig väldigt nöjd.

Pannkakor med vetekli och grahamsmjöl, smoothies, mackor, ABCDE-vitamin och ett avsnitt Ren & Stimpy hos Kalle gav mig energi att ta mig an kaoset som rådde här inne. Tack för frukosten Kalle och sen låten... den braiga låten från spinningpasset... passar även till städning! Förlåt att jag drog iväg dig på spinningen också, det var inte alls meningen att jag själv skulle vara där heller, hihi. Reach out and touch faith... värsta eurodisco a thousand thousand hemma hos Emma :)

Sträckte nöjt på mig i soffan och sa högt: Men vad roligt det var igår! Ja, det var det ju... i februari ska vi dansa... jag visste väl det! Nu är min låtlista för februari helt rätt!

Funderar på att äta nåt, eller kanske dricka lite te, min röst är en hel katastrof idag.

Veckans bästa filmcitat: Draw me backwards on a sponge dildo. Från filmen Colour me Kubrick... väldigt underhållande film. Se!

Inga kommentarer: