söndag, februari 25

Aderton goes bowling

Det är inte jätteofta som de Aderton lyckas träffas... men ibland så...

Nä, det där är ingen Adertonare... men det är två schysta margaritas :)... lite mycket salt kanske?

Bilderna från middagen blev skit rakt igenom, förutom en bild på en icke Adertonare... jaja, Tina räknas nästan.

Jag tvingade alla att ställa sina skor i trappuppgången.. jag kan ju inte ha 15 par snöiga polarboots i hallen! ;) Men man kan skymta 4 Adertonare iaf!

I'm sexy, I'm hot, I'm everything you're not!

Mårten det aset efter första striken... jag fick ingen :(
Fredrik spelade typ på alla banor samtidigt och lyckades nog vinna på alla också. Fubick!!!

Helt ärligt, min högersko var så extreeeeeemt mycket mindre när vi skulle gå därifrån... skitjobbigt!

Size doesn't matter, men 34 e fan löjligt!

Jodå så att eeeeeh..... (Buddah nån timme senare)
Ja, det var nåt med jordgubb och de var goda :)

Lektor docent doktor licentiat civilingenjör Daniel, Emma och Annika (fortfarande på Buddha)

Nä, men vi e rätt lika! (Oki, jag är på Étage...)

Alla två tyckte de var goda utom den tredje... (Jag är fortfarande på Étage, och det är alla andra också). Men i februari fick vi faktiskt dansa!!! :D

1 kommentar:

Emma sa...

Annika rättade mig idag... jag fick visst det en strike! Jag hade för mig att det var en spärr där jag först hamnade i rännan och sen slog ner alla tio käglorna. Jaja... totalt sett var jag inte bra i alla fall och den där striken tjänade jag förmodligen inget på.