onsdag, februari 21

Men dö!



Min våg kan slänga sig i väggen. Den är inte bra... den är en avart av badrumsvågar. Jag vill ha en som är braigt kalibrerad. Då menar inte jag att den ska visa några glädjesiffror när det är obefogat... den ska vara korrekt bara. I vågens värld har jag denna vecka pendlat mellan 37.8 och 62.4 kg, alltså 24.6 kilo jojoeffekt... inte dåligt! Verkligheten förmodar jag ligger någonstans mittemellan. Men allting går väl mot normalfördelning så i slutet av året har jag kanske en hyfsad estimering av min vikt ;).

Idag rinner inte min näsa så farligt och jag kan andas utan nässpray. Det måste ju innebära att det är ok att träna! Men först ska jag ta på mina polarboots och gå ut med Mikkel i de där 2-3 dm nysnö med blåst som det varnats för.

Imorgon drar jag på spa!!!

Inga kommentarer: