fredag, februari 16

Jag förlorade! :(

Efter nästan två veckors kamp förlorade jag så till slut i natt. Förkylningen tog herraväldet över min kropp, tvingade mig att svälja ett rivjärn, stoppa kåda i huvudet och plugga igen andningsvägarna med nåt segt och jävligt, såg inte vad det var i mörkret.

Har tömt apoteket på precis all medicin mot förkylning. Lever nu på min egenkomponerade combo special trippelcocktail bestående av Magnecyl Koffein, Echinagard, Zyrlex för att kunna ta Echinagard, Pulmicort, Mucoangin, Nezeril, nyponsoppa och Riesen. Viss fara för överkonsumtion av de två sistnämnda.

Kalles super special dissade jag fett! 1st C-vitamin brus, 1st ABCDE-vitamin brus samt en påse samarin i lite lite vatten. Låt brusa klart. Fyll upp med apelsinjuice, toppa med Dr Donsbach MivoTotal. Och till detta en mugg te med massa honung. Och två alvedon.

Vitaminer hjälper inte mot kåda i huvudet, sen är det bara skumma människor som har honung i teet.

Idag lyssnar jag mest på Rattlesnakes från det igår nämnda albumet. Basen i den låten är lite svajig, ligger på samma linje som mitt huvud idag. Men det är ändå en ganska uppiggande låt.

Det nästan idealiska nagellacket höll i två timmar så det var bara färgen som var bra. Nu sitter jag med ett lager nästan svart. Jag måste måla ett till för att det ska bli fint lackat. Men sen vet jag inte om det kommer bli så väldigt fint för det. Känns mer som att jag borde hänga på Smålle med alla andra relationsanarkister och Xanaxkids. Men det går kanske inte att luras med bara två lager nagellack när resten avslöjar en?

Inga kommentarer: