torsdag, februari 22

2-3 dm nysnö och vind

Imorse visste jag inte vilken musik jag skulle lyssna på så jag satte shuffle på hela mitt iTunes-bibliotek. Plötsligt spelades den där låten som jag letat efter men inte visste vem det var som gjort... fick rusa ut ur duschen och kolla efter, det visade sig vara The Radio Dept. Sen plötsligt kom det O Holy Night med David Hasselhoff... vissa låtar borde man inte ha i datorn öht. Men sen.... åååååh, underbara toner(?)... Backstreet Boys, hahaha, jag blev helt såld och har lyssnat på BSB hela dagen sen, tänker fortsätta ett tag till minsann. Tinar nu upp efter en lång promenad ute.

Snön lamslår alla i Skåne utom Emma för hon har världens bästa polarboots! Man kan hoppa i snödrivor, göra snöänglar, gå på is utan att halka samt moonwalka.

Hmmm, vad elakt kan man hitta på med de slumrande gässen längre fram?

Man kan skälla jättehögt och jaga ner dem i vattnet och sen nöjt stå och beskåda sitt verk!

Efter nästan 3 timmar i snö som går över öronen är man ganska trött och somnar fort.

Inga kommentarer: