torsdag, februari 15

Idag...

har jag ansträngt mig för att inte få mer ont i halsen än vad jag redan har. Vägrar bli förkyld igen. Därmed har det varit fritt fram att göra onödiga saker.

Så jag köpte tre nagellack som jag ansåg var bruna. Men återigen misslyckades jag. Det första var snudd på svart, det andra var samma som jag redan hade hemma men i en nyare version, det tredje är det som är närmast mitt nagellacksideal. Trots det krävs det två lager för att det ska bli täckande, det är emot min filosofi, sen har det en nasty lila underton som jag inte alls gillar. Nä, the search continues.

I jakten på en annan gammal cd i hyllan hittade jag Tori Amos Strange little girls, det där albumet med bara covers. I don't like mondays har gått varm idag, även om det är torsdag och jag inte har något alls emot torsdagar. Rattlesnakes är förresten riktigt bra den också, och Real men, och New age... bra album helt enkelt.

Nu ska jag iväg på spinningpasset som fick Kalle att däcka i en vecka :P... eller nä, han lyckades ju gå på prisutdelning... Grattis grabbar! Årets företagare... minsann inte dåligt! Verkligen jättekul. :)

Nästa år kommer jag själv att ha tillverkat det perfekta nagellacket, det är brunt, det är utan glitter, det torkar snabbt, det flagar inte, det behövs bara ett lager. Alla världens kvinnor kommer ligga vid mina fötter och jag kommer bli årets företagare för en sak jag egentligen inte ens är intresserad av. ;)

Inga kommentarer: