lördag, september 16

Vi snackar bra bild!

Jag tyckte verkligen att jag tog jättemånga bra bilder igår. Idag ser jag hur suddiga alla är och inte alls bra. Jaja, roligt hade jag i alla fall!

Exakt hur mycket smink kan man smeta på utan att man ser piggare ut?

Hallå här kommer jag jag e drake hipp hurra!

Jag hann med att dricka nåt glas vin på Grand också efter föreställningspausen. Just det här vinet kostade 159kr för ett glas. Men det var en väldigt god bourgogne. Gillar Grands koncept. Sätt in pengar på ett kort och välj sen att dricka ett glas vin från en flaska du aldrig skulle ha råd med annars.

Du blir vad du äter! Torr och tradig. Putte försökte kompensera knäckemackan med ett glas whiskey i den andra handen. Men så kom han på att han inte ville vara med i bild alls.

Fördrink med sminket

Sminket har alltid roligast

Kolla in min dubbelhaka!!! Fy fan! Jag skyller på gener snarare än okontrollerat kaloriintag. Här är jag helt övertygad om att jag ska ha roligast i alla fall.

Kackelbrudar... lät förbannat bra det där!

Kackelbrudar... från andra laget... lät ännu bättre!

Kul kille!

Shit va snygg man kan va! Kattis utan drakdräkt.

Stina är svår att känna igen utan råttnosen

Min iPod mini som var rosa en gång... här konstaterar jag att jag faktiskt har haft roligast. Ska ta 05.10 bussen hem till Malmö. Har inte noterat att jag inte har mina nycklar med mig än.

Inga kommentarer: