tisdag, september 12

Grönt e det nya rosa... eller?

Nu har min iPod verkligen dragit sin sista suck. Den går inte alls att starta längre och inte heller ladda. It's really dead liksom. Emmas burnrate vad gäller tekniska prylar är HÖG! Har fortfarande inte fixat min mobiltelefon och alla som ringer min vanliga telefon börjar bli irriterade över att den stänger av sig innan nån signal gått fram. Jaja, jag har en ny dörrklocka i alla fall :).

Kollade lite på en ny iPod... är det någon som har spanat in dem lite närmre? Har de bytt färg eller är det samma som användes till iPod mini? Jag menar inte kulör utan typ av färg. Den de hade innan blektes bort i alla fall och min rosa iPod mini blev grislila först och gick sen över i silver.

Tittade å tittade å tittade men kunde inte komma på vilken av de nya jag tyckte var snyggast. Det är inte den rosa, konstigt jag vet. Valet står mellan den illgröna, den blåturkosa eller den klassiskt svarta. Silver är för mesar.... svart kanske hamnar i den kategorin snart.

Kollade lite på Janne Josefssons program om Göran Persson. Men det handlade inte om Göran Persson. Det handlade om hans herrgård. Ytterst tråkigt. Finns det någon människa, socialdemokrat som moderat, som ärligt kan säga att om de hade pengar skulle de välja att INTE lägga dem på sin dröm? Det finns andra saker att klanka ner på Göran för. Det här bygget är han inte ens ensam om... tänk om gubben är tokhunsad av den gode Anitra hemma? Kanske hon som har bestämt allt och Göran e en mes som inte vågar sätta ner foten privat? Hmmmm, I kind of like the thought of that. :)

Men, för att hålla oss till viktiga saker...jag försöker välja färg på iPod.

Inga kommentarer: