onsdag, september 13

I'm so NRJ!

Lustig dag idag... vaknade alldeles för sent och var förkyld with a slight fever. Kastade mig iväg en timme försenad till skolan för att presentera det tredje PMet... två kvar nu bara. Somnar nästan på lektionen för jag är helt yr i huvudet. Hör mitt namn nämnas och vaknar till... "VA!? Jaaaa, nääää jag har inte lämnat in mitt PM än, jag kom sent. Men det finns här." Håller mig vaken till slutet av lektionen och får därmed möjlighet att se mitt första PM visas på skärmen som mönsterexempel. Jag förvandlades på en millisekund till världens mest nöjda lilla skolflicka. Jag studsar glatt ut från lektionen. Febern är ett minne blott och med lite halstabletter försvann hostan också.


Tröttnade på att sitta hemma och läsa vilket ledde till följande briljanta idé: Jag ska träna!!! Tog på mig träningskläder och drog till Forum. Utan iPod blev det förbenat trist att springa utomhus. Tog ett BodyPump pass istället som visade sig vara det gamla passet... det där de spelar Cascada Everytime we touch. Jag har erkänt detta för ett fåtal personer innan... men jag fullkomligt älskar den låten! Jag förstår inte varför jag tycker den är så bra. Men jag skulle kunna hoppa till månen av kicken och mitt leende är större än världens största stimorolsmajl! Med andra ord lyftes det vikter som aldrig förr och alla armhävningarna var på fötterna, inget fusk! Nu ligger jag ledbruten i soffan och käkar Knäckis Oliv... en ny favorit. Imorgon ska jag träna igen :)

Inga kommentarer: