fredag, september 15

Plast

Ivanhoe-trudelutt på dörren... "Ursäkta att jag störde men det var så mycket"... ännu en galet inplastad dag. Damernas Värld tar mest plats idag... ska läsa om Höstens Kappor- med den nya trendiga ärmlängden (undrar om den är kort då så den blir normallång till mig hihi) och om de 209 Åtråvärda Accessoarerna. Jag vet redan nu att jag kommer köpa konceptet helt och finna åtminstone 7 av dem helt oumbärliga... kanske har jag redan någon av dessa guldklimpar i min ägo.

River upp plasten... ett löst blad faller ut. Wow! Jag får en svart kajalpenna från Face Stockholm med nästa nummer. Hahaha! Dags att ta ett steg tillbaka och begrunda vad jag egentligen sysslar med! Kan man veta allt om en plastig värld utan att vara en del av den själv?!

2 kommentarer:

Elias sa...

Det var värt det, det var oumbärligt, ovärdeligt - även fast, det var bara plast.

Emma sa...

Hur vinterlikt hade lifvet ej sig tett?