onsdag, september 27

Separation Road

Idag släpptes Anna Ternheims nya album. Fortfarande tycker jag nog bättre om hennes första men Separation Road växer för varje genomlyssning. Hade kanske förväntat mig att det skulle sticka ut lite mer... nu blir det mest skön musik att ha i bakgrunden, inga störmoment.

Provade glasögon idag. Tyvärr hade jag inte linser på mig så jag såg inte så mycket. Men jag tror att jag hittade ett par som var riktigt snygga på också. Lite galna. Men vem fan vill va tråkig!? Dock hittade den äldre mannen i butiken ett par röda och svarta bågar som jag bara kan se ett sant Gudrun Sjödén fan i... shit va fula de var! Naturligtvis tyckte han att de var jättefina.

Hittade en Marc Jacobs båge som var supersnygg. Men det finns bara en person som får ha den och han har jag redan sett ut :). Kommer inte visa den för någon annan.

Inga kommentarer: