söndag, september 3

The Return of Jack Splash

Om två månader är det min födelsedag... eller, det är faktiskt inte ens två månader till dess. Men då vill jag ha Plantlifes senaste album. Det är gammalt, jag vet... men det går inte att få tag i i Sverige. Det här är en hint till min mamma. Det ryktas att hon läser min blog. Men det är även en hint till alla de som känner min mamma och inser att hon inte kommer att beställa skivan från Amazon.

Om du inte vet hur Plantlife låter så tycker jag du ska följa min fina länk, lyssna och sen tala om om du kunde sitta still eller inte när du lyssnade på det. Herregud... piña colada hela vintern! Man blir på tokmalligt humör... näsan i vädret och lilla jag är bäst i världen.

Eeeeh, jo... sen vill jag även att nån följer med på Anna Ternheims konsert den 28 oktober och sen festar ända tills klockan slår tolv och det blir min födelsedag. :)

2 kommentarer:

RAW-curious sa...

Tjenare!
Såg din blogg via Bettans sida, och har nu kollat upp den lite närmare - så där lagom på arbetstid! Schysst!! Du är flitig du... Måste bara berätta, din "bajshistoria" som är så sjukt bra, jag hoppade på det kamapnjtåget och förde mitt budskap till alla som lyssnade. Dock verkar det finnas en viss Urban Legend varning på storyn då den har känts igen, och återberättast på ett snarlikt sätt.

Nåja! Hoppas allt är bra och vi stöter väl på varandra igen =)

/Cassandra

Emma sa...

Hahaha! Ibland spelar det ingen roll om det är sanning eller inte... det är hysteriskt roligt i alla fall! :)

Trodde att jag skulle kunna kolla in din blog nu men du verkade inte ha nån. Beg to be different?! ;)

Vi ses alldeles garanterat! Hälsa Julius.