onsdag, januari 24

Ren & Stimpy

Sitter och vill se en massa avsnitt av Ren & Stimpy. Men så är det så många år sen jag kollade på det och jag vet inte om min humor kanske har förändrats... förmodligen har den det... men jag kanske tycker att det är skittrist nu, då skulle jag bli besviken. Sen om jag skulle råka tycka att det är lika fantastiskt fortfarande så har jag inte tid just nu att titta på alla avsnitt, då skulle jag också blir besviken.

Tränade Body Pump och Combat ikväll. Målet var att bli supertrött så jag inte är vaken till kl 4. Jag är lite sliten, men inte så sliten som jag räknat med. Combat passet är för mesar. Helt oinspirerad instruktör. Jag blev irriterad. Minns med sorg tillbaka till Combat passen på Sats i Stockholm, Tepp en galen liten asiat instruerade... shit vad jobbigt det var, men oj vad roligt!

Men pump var roligt... ska nog lägga på mer vikter på vissa övningar, i alla fall de dagar då jag bara tränar det och inget annat.

Inga kommentarer: