torsdag, januari 25

Det är fint väder!

Ytterligare en dag med helt fantastiskt väder. Jag blir så oerhört glad! Ska ta en promenad med datorn och sen ska vi sätta oss på ett café, dricka te och skriva inspirerade ord i uppsatsen.

Men först ska jag träna ordentligt... jo, jag gör ju det nuförtiden. Allt sittande framför datorn under hösten har gjort att jag blivit en förtappad människa. Slö, utan biceps och lite småfet. Nä, man kan inte fylla 30 och se ut som ett hängbuksvin. Jag vågar vägra!

Har ätit havregrynsgröt till frukost. Men jag tror att det triggar fel ämnen i min kropp. Jag känner mig hungrigare efteråt. Ni som har haft antydan till magsår vet vilken typ av hunger jag pratar om. Det är ingen verklig hunger utan mer ett sug efter något odefinierbart. Så nä, grötfrukost är inte min grej. Undrar vad Anna Skipper skulle rekommenderat!? ;)

Inga kommentarer: