onsdag, januari 24

Nej Emma inte kaffe! Ajaj!

Igår gick jag upp kl 6 som sagt, en aning seg, men det fungerade ganska bra ändå. Trodde att jag skulle vara fånigt trött när jag träffade Annika men det var jag inte, hade lite ont i huvudet som en Panodil fixade. Istället för ett glas rött till (husets var ingen höjdare) valde vi kaffe efter maten. Jag vet att jag inte brukar må bra av kaffe och jag vet att jag blir som en duracellkanin av koffein... mådde inte så illa igår men pigg, jo tack... det gick inte att blunda, ögonen bara vägrade när jag skulle sova. Klockan 4, eller strax efter måste det ju ha varit, så somnade jag. Not good. Omedvetet stängde jag av alarmet idag och sov vidare till 10.30. Baaaaaaaaad Emma! Inser att jag måste ta igen de timmarna ikväll, har ett hårt schema att följa, men nu först ska jag faktiskt ta en promenad i det helt fenomenala vädret! Ikväll ska jag träna hårt som en galning så jag stupar i säng efteråt och vaknar prima fiskpinne klockan 6 imorgon!

Inga kommentarer: