lördag, januari 6

Fastnade i fel bok

Gårdagen var den mysigaste på länge... misslyckades iofs i mitt försök att sitta ute i Västra Hamnen på Espresso House och skriva på uppsatsen... men kvällen tillbringades med syskonen hemma hos mig. Vi lagade middag, kollade film och myste. Tidigare hade pappa meddelat att han och mamma var i Malmö så när operan var slut tittade de också förbi. Kodak moment... men på ett bra sätt ;)

Efter att ha blivit upptvingad ur sängen för att bli bjuden på frukost tog jag upp kurslitteraturen igen idag och läste nån timme. Men sen föll ögonen på min skönlitterära bok istället och den verkade genast mycket roligare. Nu har jag 30 sidor kvar och de måste jag läsa innan jag tar upp någon annan bok. Läser Berlinerpopplarna... en väldigt trevlig bok, ingen språklig sensation, ingen handling som etsar sig fast, men den har en feelgood aura om sig, kommer recensera den sen.

Inga kommentarer: