fredag, januari 26

Bra matställe?

Haha, trodde att jag skulle gå en runda med Mikkel men när jag skramlade lite med kopplet så tittade hon sömnigt på mig, lyfte knappt huvudet från soffan där hon ligger hopkurad. Not interested!

Men snart ska vi gå ut i alla fall för jag vill komma ut lite. Vädret börjar ta sig igen nu tycker jag.

Kollade lite på Days of our Lives istället... jag förstår ingenting av den serien. Jag tycker normalt att man brukar kunna hänga med i den typen av serier även om man inte sett ett avsnitt sen man var sjuk våren 2002. Men nu är där en massa nya figurer med, alla känns lite mer stylade, lite pråligare smink. Jag har inga som helst planer på att sätta mig in i storyn nu heller :)

Ikväll blir det bio igen... finns mycket man bör se på bio nu, efter Departed ikväll så har jag Perfume och Last King of Scotland kvar. Sen har jag inte sett Bond än heller men jag vet inte... han har ju aldrig varit min favorit, oavsett skådespelare.

Innan bion blir det middag på ännu ej utsedd plats. Saknar just nu ett ställe som jag verkligen verkligen vill gå till, med bra mat och som inte kostar skjortan. Det ska inte ligga på Möllan då... Ett litet problem är att jag inte kan definiera vilken mat jag är sugen på... inte plankstek, så mycket vet jag.

Inga kommentarer: