måndag, januari 22

Ajajaj!

För andra gången fick vinkväll på Grand med Robin ställas in och istället valde jag att träna. Skulle träna Body Pump kl 17.30. Kom dit mer än en kvart innan men passet var redan fullt. Fy för alla människor med nyårslöften!!! SKÖNT, att jag inte tillhör en av dem ;). Så jag sprang/powerwalkade i 45 min istället. SMSa till Kalle och sa att jag ville låna 5 kr av honom för att kunna köpa en banan. Min matplan inkluderade inte ett dubbelpass. Men Kalle kommde aldrig :(. I fortsättningen ska jag alltid ha kontanter till bananer. Men sen gick jag på Body Pump en timme senare istället. Tog i för kung och fosterland, la på 50% i vikt på alla övningar. Herremingudihimmelen vad jag är trött nu! Det har infunnit sig ett visst lugn i kroppen, men jag känner hur det kommer att vara jobbigt att andas imorgon. Skratta ska vi inte tala om... får ha en stendöd dag utan roliga händelser. Men så ska jag ju passa Mikkel Michelin... det kommer bli en rolig dag imorgon. :)

Inga kommentarer: