torsdag, mars 29

You win again

Att lyssna på Beck gav en sådär bra start på dagen... men jag hoppade in i duschen så snabbt ändå så jag hörde inte så mycket... sen när jag satt och åt frukost ändrades tonerna till nåt betydligt gladare, lite nasalare och lite mer 80-tal... You win again med Bee Gees!!! Det är så definitivt dagens låt! :D

Ibland ska man lyssna på musik direkt ur iTunes-biblioteket, inte mixtra med låtlistor. You win again är förövrigt den enda låt jag har med Bee Gees... men det är ju faktiskt bara den jag behöver. (Det är ju inte alltför ofta det händer)

Nu ska jag snart dra iväg till Lund och hälsa på min nya handledare. Ser jag fram emot!

Sen imorgon ska jag plocka undan alla vinterskor och tjocka kläder och ta fram kläder mer passande för årstiden. Idag har jag shorts och knästrumpor på mig... det tycker jag känns vårigt :)

Hej Gullviva!

Inga kommentarer: