söndag, mars 4

Jeriko Jeriko Jeriko!!!

The world's greatest... R "Jazze" Kelly

Men fan vi skulle ju till Jeriko!!! Damn you Johannes... det gick inte att dansa på Inkonst ju! Det är bara att konstatera, Rumble är inte my kind of club. Johannes och Pierre gör miner medvetet, Annika ser ut så (det ser ni på nästa bild) ;), Julia gömmer sig lite.

Working 9 to 5, Mickey, Alla vill till himmelen... Stippes och Jaffa. Det kombinerat med promenad hem till fågelsång är schyst. Nästan lite vuxenpoäng på det vettiga i det.

Brunch på Coffee Maniac idag. En tia dyrare... en macka till, ananas och yoghurt med honung och rostade solrosfrön. Mycket bra start på dagen... som om inte solen kickade igång den rejält!!! Underbart väder ute! Höll på att spricka av lycka när jag kom ut.

2 kommentarer:

Anonym sa...

"Det är bara att konstatera, Rumble är inte my kind of club."

...told you so! =D

Emma sa...

Hahaha, ja det gjorde du faktiskt... :)

Jag brukar ju inte tycka om när personer talar om för mig vad jag gillar och inte gillar. Men denna gången hade du rätt och i fortsättningen ska jag undvika Rumble och gå på Function på Jeriko istället!!! Mer dans med attityd istället för virrigt hoppande.