fredag, mars 9

They call it Techno Sport



Nä men tjejer... nu kör vi!!!

Den lilla flickan med metallictights i rosa och väskan med dalmålning på var så rätt!!! Att jag inte förstod det genast...

Fick ett nytt nummer av Damernas Värld idag (i nästa nummer får jag ett rosa läppglans från Face Stockholm värt 112 kr)... det är mycket rosa och Hello Kitty nu, på den punkten känner jag mig före min tid. Men i övrigt fylls numret av ett helt omöjligt vårmode. Det är Flashdance goes Hemlös knäpp tant. Glittriga tights, lager på lager av bomberjackor, scarfs, virkade benvärmare, volanger, prickar, blommor och koftor. Väldigt udda mix som inte kommer ingå i min vårgarderob.

Till detta ska man ha sneakers, helt ok, eller skor som varenda tonårstjej i Malmö kommer bryta fötterna av i sina försök att gå snyggt till Privé i. De är högklackade och livsfarliga. Men fina att titta på för de är ååååh så lackade och blanka.

Inga kommentarer: