måndag, mars 19

Trött på projektledare

Word är skit! Fattar inte varför man ska skriva i det... värdelöst. Satt i en timme i natt och försökte klistra ihop dokumentet men Word stängde ner hela tiden oavsett vilken dator jag använde. Fick till slut ihop ett dokument ändå och mailade det till Björn... i morse fick jag ett mail... "du, jag har bara inledningen med här", men om jag kollar i samma dokument på min dator så har jag alla delar. Skumt.

Jaja, nu har jag och Björn exakt samma dokument, hans är på 41 sidor, mitt är på 38... jag hoppas att det har med fåniga förinställda marginaler att göra, orkar inte undersöka saken närmare just nu.

I alla fall så ska jag läsa igenom det nu innan skiten åker in till handledaren igen. Förhoppningsvis så vill han inte att vi avgränsar bort nåt nu så vi får behålla alla sidorna, yay på det!

Yay på min frukost också. Fruktbrödet från Coffee and the Bakery i Båstad är supersmaskigt.

Yay till våren utanför fönstret... blå himmel och bilar vars metalliclack blänker vackert i solskenet är dagens underhållning om jag tittar förbi datorskärmen.

Idag säger vi yay! ;)

Inga kommentarer: