tisdag, mars 6

Två extremer?

Gjorde ett nytt test ännu senare inatt... men det var ett kort ett från Mensa... hamnade på 136 och uppåt i IQ så jag får fortfarande vara med. Känns bra :)

På tal om test så skickade en kompis ett personlighetstest till mig som jag garanterat gjort tidigare på TM. Men faktum är att jag förändrats de senaste åren... till det bättre för mig själv, för andra vet jag inte.

Numera är jag en ESFP person: Extraverted (89%), Sensing (12%), Feeling (62%), Perceiving (11%)...

Beskrivningen av en ESFP går inte riktigt ihop med beskrivningen av en matematiker och analytiker... så jag undrar om det är så som jag börjat tro... att jag beroende på humör kombinerar två extremer. Akademiker-Emma vs Loranga Gudrun... Analytikern vs Översocialt kreatur.

I alla fall trivs jag... varken bimbo eller prettotänkare :)

Inga kommentarer: